Tema cerrado 
Beste herrietarako tarifak
20-07-2012, 08:05 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 02-08-2013 03:47 PM por Aitor.)
Mensaje: #1
Beste herrietarako tarifak
Ez dut Roaming zerbitsua aktibatu, europako beste herrialde batean dagoen lagun batekin hitz egin nahi dut eta zerbitsua aktibatu gabe zelako tarifak kobratzen dituzuen jakitea gustatuko litzaidake!
Eskerrik asko.
Encuentra todos sus mensajes
20-07-2012, 09:19 PM
Mensaje: #2
RE: Beste herrietarako tarifak.
Kaixo blabla,

Atzerrira deitzeko, dei internazionalak mugikorrean aktibatutak izan behar dituzu.

Gure webgunean daukazu eskuragarri aplikazio bat zer nolako tarifa duen kontsultatzeko. Horretarako, egin ezazu klick hemen eta aukeratu zure laguna dagoen herrialdea.

Agur bat!!
20-07-2012, 11:24 PM
Mensaje: #3
Eskerrik asko laguntzagatik, baina adibidez, mezuak bidaltzen badizkiot roaming-a aktibatu gabe, irakurriko ditu? Bera denez beste herrialde batean dagoena, arazorik sortuko da?
Ez dakit galdera hau tontakeri bat den ala ez, baina eskerrik asko laguntzagatik!
21-07-2012, 02:33 PM
Mensaje: #4
Kaixo blabla,

Atzerrian dagoen laguna roaming-a aktibatuta badu, bidaltzen dizkiozun mezuak jasoko ditu. Roaming-a aktibatzea komenigarria izaten da eta ez du kosterik, zure bezero gunean aktibatu dezakezu.

Ondo ibili
21-07-2012, 02:40 PM
Mensaje: #5
Orain ulertu dut! Eskerrik asko!
21-07-2012, 03:06 PM
Mensaje: #6
kaixo blabla,

Mila esker zuri foro erabiltzeagatik, edozein zalatza duzunean hemen gaude laguntzeko.

Ondo izan, Gran sonrisa
Tema cerrado 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)