Enviar respuesta 
Cambio de domicilio
13-06-2018, 07:30 PM
Mensaje: #171
RE: Cambio de domicilio
Buenas tardes. Tengo previsto cambiar de domicilio en un par de meses. Tengo internet,fijo,televisión con deco HD, móviles. ¿Con cuánta antelación tengo que pedir el cambio? Creo que en el domicilio nuevo en su día tuvieron servicio de Euskaltel. ¿Como puedo saber si eso fue así? Lo digo por la necesidad de que no se tengan que realizar instalaciones nuevas y se aproveche la anterior.
Gracias
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
13-06-2018, 07:48 PM
Mensaje: #172
Kaixo Leioa2015,

Al menos necesitamos conocer la fecha del cambio de domicilo con 15 días de antelación. Por otro lado, puedes consultar la disponibilidad de fibra óptica en la nueva dirección pulsando aquí.

Gero arte!
04-07-2018, 08:42 PM
Mensaje: #173
Helbide aldaketa
Kaixo. Etxebizitza aldaketa dela eta, nire fibra zerbitzua ere etxez aldatu nahi dut. 1717ra deitu dut baina ez dago modurik nik behar dudan gestioa egiteko eskaintzen diren aukeren artean. Nola bideratu behar dut aldaketa?
04-07-2018, 09:06 PM
Mensaje: #174
Kaixo Erabiltzaile izena,

Helbide berrian gure zuntz optikoa eskuragarri dagoela konprobatu duzu? Horrela bada, mezu elektroniko bat bidali dezakezu doku@euskaltel.com helbidera. Bertan atxikitu beharko duzu zure eskaera (sinatuta) eta titularraren Nortasun Agiriaren kopia.

Gero arte
06-07-2018, 11:38 AM
Mensaje: #175
Kaixo Aitor,

Eskaera eta NAN kopiak bidali nituen duela pre bat egun. Ez dut erantzunik jaso. Zeintzuk dira eman beharreko urratsak? Nola dakit nire eskaera martxan dela?
06-07-2018, 01:43 PM
Mensaje: #176

Bidaliguzu mezu pribatu bat, titularraren DNI jarriz, guk begiratzeko.

Gero arte
10-07-2018, 10:58 AM
Mensaje: #177
Jarraitzen dut prozeduraren berri izan gabe. Ez da inor nirekin harremanetan jarri eta etxe berrira aldatzeko epea gerturatzen ari da. Bidalitako e-mailari erantzunik ez zaio eman. Mesedez, jakiterik badut ze puntutan dagoen helbide aldaketarako prozedura?
10-07-2018, 11:20 AM
Mensaje: #178

Zure eskaera kudeatu egin dugu eta ahalik eta azkarren ipiniko gara zurekin harremanetan teknikariarekin hitzordua adostatzeko.

Gero arte
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)