Tema cerrado 
Consulta Plan de Puntos
08-02-2012, 08:38 PM
Mensaje: #11
RE: Consulta Puntos
Asunto resuelto. Me han devuelto los puntos.
Eskerrik asko
Encuentra todos sus mensajes
13-02-2012, 11:31 AM
Mensaje: #12
Kaixo ximalai:

Nos alegramos de que hayas solucionado tu incidencia.
No dudes en utilizar este medio, en futuras consultas.

Eskerrik asko eta agur bero bat.
11-06-2012, 11:09 AM
Mensaje: #13
consulta tus consumos
Hola!
Me gustaría saber las fechas a qué se refiere la consulta cuando pone: "Selecciona las diferentes opciones para visualizar tus consumos del último período"

Gracias!
11-06-2012, 12:04 PM
Mensaje: #14
RE: consulta tus consumos
Kaixo Xabana,

Se refiere a los consumos realizados de mes en curso, es decir en este caso serían desde el 1 de Junio.

Agur bat
11-06-2012, 12:25 PM
Mensaje: #15
Muchas gracias.

Tengo otra duda. ¿Qué diferencia hay entre tarifa plana y única en el móvil con tarjeta "Simple"?

Gracias
11-06-2012, 12:40 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 18-06-2012 11:34 AM por Aitor.)
Mensaje: #16
Kaixo Xabana,

En la consulta Tus Consumos en el Área Cliente, las llamadas que aparecen como Tarifa Plana hacen referencia a los SMS que has enviado. El concepto Tarifa Única se refiere a las llamadas realizadas a través de tu teléfono móvil.

Agur bat,Gui
18-06-2012, 10:45 AM
Mensaje: #17
Nik ere puntuekin
Kaixo, lagunok:
Oso berria naiz foro honetan, baina oso bezero zaharra Euskaltelen (Ardanza baino gehiago!), eta zerbitzu asko daukat (fibra, telefono finko eta mugikorra, Internet, telbista, pintxoa).
Puntuekin gertatu zitzaidana kontatu dizuet: Orain dela bi urte nire azken mugikorra aldatu nuen dirua eta puntuekin; baina handik aurrera, ez dakit zergatik, ez daukak punturik. Fakturak elektronikoak direla eta, hasieran ez nintzen konturatu eta gero, koturatzerakoan, hasi nintzen entzuten operadoreek ez zutela mobilak emango puntuen truke, eta puntuek ez zutela merezi pentsatu nuen.
Baina oraindik baietz ikusten dut, eta gainera, puntu injekzioak daudela.
Beraz zera pentsatu dut, nire bezero historioa kontutan hartzen agian "galdutako" puntuak berreskuratzeko aukera izango dut, edota berrindartzeko puntuak lortzeko gaitasuna.
Ea zer esaten didazuen. Eskerrik asko
18-06-2012, 12:42 PM
Mensaje: #18
Kaixo racebo,

Jakin ezazu, Puntu Plana izan dezakezula fakturazio-datuak erabiltzeko baimena ematen baduzu.
Datu horiekin, mugikorrean egindako hileko kontsumoen, kontratatutako produktuen, telefonia finkoko kontsumoen eta egindako kontsumo gehigarrien arabera dagozkizun puntuak esleituko zaizkizu.

Nahi baduzu, Bialdu diguzu titularraren datuak, zure fakturzioaren datuak kontsultatzeko.

Gero arte.
20-06-2012, 12:11 PM
Mensaje: #19
Kaixo, Maitane:
Eskerrik asko. Euskalteleko deia jaso dut eta dirudienez puntuak berreskuratuko ditut. Zelako arintasuna!
Halakoetan ere esan behar da, beraz, eskerrik asko arintasunagatik eta nire poztasunagatik.
20-06-2012, 12:54 PM
Mensaje: #20
Kaixo recebo,

Pozten gara zure Puntu plana berreskuratu duzulako. Beste Gadera edo zalantzaren bat badaukazu, anima zaitez idazten.

Agur bero bat eta gero arte.
Tema cerrado 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)