Tema cerrado 
Plan Compromiso Ahorro
13-02-2013, 08:27 PM
Mensaje: #191
RE: La ONA ya esta, pero seguimos con los descuentos?
ese es el plan compromiso ahorro de toda la vida y que sale peor que ona. Con ona el dto es mayor
Encuentra todos sus mensajes
13-02-2013, 08:30 PM
Mensaje: #192
RE: La ONA ya esta, pero seguimos con los descuentos?
Por lo que se saca por ese precio con ona tienes tambien un movil. El que ha aceptado la oferta esta perdiendo dinero. Supongo que eso lo ofrecen si no quieres movil
16-02-2013, 06:12 PM
Mensaje: #193
TCW770 delakoa nortzuek lortzen zuten
Nik jakin gura nuke, Euskaltelek "fideltasunaren arabera" bezeroak hautatzeko zer irizpideri jarraitzen dion. "Compromiso Ahorro" delakoaz ari naiz berriketan.

Duela hilabete batzuk, ezagutzen ditudan Euskaltelen beste hainbat bezerok halako gutuna jaso zuten etxean. Neu nintzen, euren artean, enpresa honen bezerorik fidelena, aspaldikoena, eta ni neu ere banintzen, ostera, konexio-abiadura bikoiztea eta modema berritzea dohainik ahalbidetuko zidan programa horretarako gonbita hura jaso ez zuen bakarra.

Hori bai, neuk instalatu behar izan nizkien modemok. Izorra hadi! Indeciso

Kontua da neuk ere gura dudala halako cablemodem-router zoragarri eta modernoa. Eta ez zait begitantzen, aurreko baldintzaren arabera, besteek baino gutxiago merezi dudanik; areago, gauza beragatik, beste askok baino gehiago ordaintzen ibili bainaiz, eta kontratatuta daukadan abiaduraren erdia baldin badaukat eskuragarri.

Gainera, uste dut Euskaltelek, bakarrik berak eskaintzen dituen gailuak instalatzea ahalbidetzen badu (geuri erabakitzen utzi ordez, nahiz eta arrazoiak bai ulertzen ditudan), bere bezero guztiek ahalik eta ekipamendu gaurkotuena daukatela bermatu behar duela (DOCSIS berriena, Wi-Fi irratirik berrienak...), eta zer esanik ez, baita konexio-abiadurarik onenak ere.

Hori ez omen zen nire kasua izan pasa den udan. Dena den, promozioa agortu den arren, zin egiten dizuet arduraren ostekoa ere ez zaidala. Modema eta abiadura-bikoiztea gura dut edozelan ere, gaur egun bada ere. Azken finean, adiezin, Euskaltelek gutunik ez zidan helarazi, behar zuenean.

Nire konexioak funtzionatzeari utzi berri dioneko hau aukera paregabea da aldaketak gauzatzeko. Baina zeuek erabaki behar duzue zein izango hauek, eta nork egingo dituen. Astuto
16-02-2013, 07:06 PM
Mensaje: #194
RE: Plan Compromiso Ahorro
Kaixo iratxolin,

Azkenengo urtean zehar Euskaltelen gure bezeroen ekipamendua eguneratzeko ekintza ugari egin ditugu. Sentitzen dugu bidalitako gutuna jaso ez baduzu eta jakinarazten dizugu modemaren aldaketa eskatu dezakezula dohainik gure web orrialdeko Online kontratatu! atalean.

Bestalde, hemen ez dugu eskaintza komertzialik egiten. ekintza hauetarako eskuragarri dituzu hainbat baliabide, besteak beste, lehen aipatutako Online kontratatu! aukera edo info@euskaltel.com helbidera mezu elektroniko bat bidali eskaera adieraziz.

Agur bat
29-04-2013, 12:44 PM
Mensaje: #195
prueba 1 año gratis la telefonia movil de euskaltel
Egunon

A finales del año pasado por ser cliente de internet recibí en casa una carta de Euskaltel con la promoxión : PRUEBA 1 AÑO GRATIS LA TELEFONIA MOVIL DE EUSKALTEL. En la carta indicaba que podía solicitarlo en ese momento o más adelante.
He buscado pero no encuentro la carta. Quisiera saber si la promoción sigue vigente .
Un saludo
29-04-2013, 01:39 PM
Mensaje: #196
Kaixo 2005igone,

Como le enviaste ayer tus datos a Aitor, vamos a revisar lo que te enviaron y te comentamos.

Agur bat
06-06-2013, 01:13 PM
Mensaje: #197
me acaba de yegar la carta de compromiso ahorro durante un año, y aunque viendo que me ponen 24.9 mas 14.9euros mas iva al mes no me acaban de cuadrar los numeros, me gustaria saber cual es el precio total que me saldra a pagar para hacerme una idea, segun mis cuentas me sale unos 48 y pico y no estoy seguro de que sea asi, y veo que a otros les descuentan en linea y en mi caso no es asi,podrias decirme en cuanto se me quedaria ya con iva incluido y todo.gracias.
06-06-2013, 01:28 PM
Mensaje: #198
Kaixo Kurl84,

No tenemos acceso a los datos que te han enviado. Si tienes cualquier duda sobre la carta que te has recibido, puedes llamar al teléfono que te aparece en la misma.

Agur bat
06-06-2013, 01:30 PM
Mensaje: #199
Yo tengo el plan compromiso ahorro.
Tenía un 15 % de descuento el los productos, incluida la televisión. Desde que tengo la televisión HD ese 15 % de descuento me lo han quitado. ¿Es normal?

Ya he mandado un email pero no me han respondido.
06-06-2013, 01:36 PM
Mensaje: #200
Kaixo aximejor,

Si has enviado un mail a nuestros compañeros que gestionan la cuenta info@euskaltel.com te responderán en breve.
Si nos indicas por privado desde la cuenta que lo has enviado, podemos comprobar si el correo ha llegado correctamente.

Agur bero bat
Tema cerrado 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)