Enviar respuesta 
Programazioa eta Odisea katea
08-06-2013, 11:31 AM
Mensaje: #1
Programazioa eta Odisea katea
Euskaltelen telebistaren oinarrizko paketea dugu etxean. Eta 16. katea (zenbaki hori dela uste dut) tarteka aldatzen du Euskaltelek kate berriak erakusteko asmoz. Orain arte ondo. Nik badakit zer aukeratu. Baina azken aldi hontan jarri duten katea Odisea penagarria, izugarria, nazkagarria.. Eta atzokoa ezin dut ulertu, ezin da justifikatu gaur egun dugun egoerarekin emakume bati buruz bertan esatea "zorra barriobajera". Programa honek benetazko istoriak islatzen omen ditu. Ezin dut ulertu. Eta programa hori lehenbaitlehen kentzea eskertuko nuke nik ez baitut eskatu eta ez dakit zergatik jarri didaten.
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
08-06-2013, 12:07 PM
Mensaje: #2
RE: Programazioa eta Odisea katea
Kaixo nbarandi,

Odisea, gure kanal gonbidatu gisa sareta da. Dakizuenez, hilean behin, kanal honetan aldaketak egiten ditugu. Zure gustukoa ez dela sentitzen dugu.

Agur bat
08-06-2013, 12:19 PM
Mensaje: #3
Ez da ez zaidala gustatzen, iraingarria dela uste dut eta publikoki horrelako aipamenak oso arriskutsuak!
19-06-2013, 03:10 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 19-06-2013 03:16 PM por ispaster.)
Mensaje: #4
(08-06-2013 12:19 PM)nbarandi escribió:  Ez da ez zaidala gustatzen, iraingarria dela uste dut eta publikoki horrelako aipamenak oso arriskutsuak!

Zuk aipatutako modu horretako esaldiak eguneroko kontuak dira kalean. Programa horrek benetako istorioak agertzen baditu, eta telebista programa bat den heinean "morboa" bilatzen duela kontutan izanda, ulergarria iruditzen zait horrelako esaldiak, irudiak, e.a. telebistan agertzea. Beste gauza bat da ikusiko nukeen edo ikustea aholkatuko nukeen edo ez, baina hori norberaren erabakia da.

Zergatik ez zara Odisea katera zuzentzen programa hori iraingarria iruditu zaizula esateko?
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)