Enviar respuesta 
Puntu plana
11-12-2012, 05:19 PM
Mensaje: #1
Puntu plana
Nik dudan tarifak ez al du puntu planik?
zergatik ateratzen zait web orria gazteleraz? nahiz eta "euskara" sakatu?

Eskerrik asko
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
11-12-2012, 07:38 PM
Mensaje: #2
RE: Puntu plana
yo si pongo en euskera la pagina d euskaltel la veo en euskera
11-12-2012, 07:49 PM
Mensaje: #3
Kaixo putzulo,

Puntu plana tarifa guztiekin euki dezakezu.
Horretarako, baimena eman baher dituzu zure zirkulazio eta fakturazio-datuak sustapen komertzialerako eta balio erantsiko zerbitzuak emateko erabiltzea.

Beste alde batetik, Web gunean Euskera hizkuntza aukeratzen baduzu, gai guztiak euskeraz ikusten dira.

Agur bero bat.
11-12-2012, 11:48 PM
Mensaje: #4
Eta nola eman dezaket baimena? desaktibatua ateratzen zait eta ezin dut sakatu "protección de datos personales"

Bestalde euskara dut aukeratua eta orrialdeko datu guziak gazteleraz ateratzen zaizkit.
12-12-2012, 12:04 AM
Mensaje: #5
Zer orrialde ikusten duzu gaztelaniaz? Euskaltel-orrialdea hizkuntza aukera dezakezu.
foroaz diharduzu?
12-12-2012, 12:09 AM
Mensaje: #6
Euskaltel.com. Nahiz eta euskara sakatu gazteleraz ikusten dut. Area clienten ere euskara zapaldu arren gazteleraz ikusten dut. Eta "tus datosen" ezin dut aldatu Protección de Datos Personales ezin dut aldatu.
12-12-2012, 12:12 AM
Mensaje: #7
Datu pertsonalen babesa
Telefono bidezko kontsultetako agenda eta zerbitzuetan agertu nahi dut.
Nire datuak zuzeneko salmenta-helburuetarako erabiltzea nahi ditut.
Mezu elektroniko bidez merkataritza-jakinarazpenak jaso nahi ditut.
Ez dut nahi nire datuak Euskaltelen produktu eta zerbitzuen merkataritza-sustaperenako erabiltzerik.
Ez dut nahi nire zirkulazio eta fakturazio-datuak sustapen komertzialerako eta balio erantsiko zerbitzuak emateko erabiltzerik.
Halaber, jakinarazi dizugu datu pertsonalak babesteari buruzko 1999ko abenduaren 13ko 15/1999ko lege organikaon ezarritakoaren eta horretarako aplika daitezkeen araudien arabera, noiznahi erabil dezakeela datu pertsonaletara sartzeko, horiek zuzentzeko, ezeztatzeko, edo horiei aurka egiteko eskubidea. Horretarako, idatzi bat bidali behar diozu, poztaz, EUSKALTELi, egindako eskaera, adieraziz eta NANaren fotokopia erantsiz, helbide honetara: 3 posta-kutxa, 48160 Derio, Bizkaia. Bestela, Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura deitu (1717, edo horren ordez dagokiona), edo mezu electroniko bat bidali (info@euskaltel.com)
12-12-2012, 12:12 AM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 12-12-2012 12:15 AM por putzuko.)
Mensaje: #8
Gainera puntu plana aktibatzeko ere ez dit uzten aktibatzen zirkulazio eta fakturazio-datuak sustapen komertzialerako eta balio erantsiko zerbitzuak emateko erabiltzea
uste dut ulertu dudala.

Mila esker

Ah, baina hizkuntza aldatzerik ez dut lortu
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)