Enviar respuesta 
Realizar reclamación: Dudas
09-10-2013, 12:39 PM
Mensaje: #11
RE: No puedo realizar reclamación
OK, muchas gracias.

Efectivamente es el último paso en el que no me aparece el número de reclamación.

Os remito ahora un correo.

Un saludo,
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
09-10-2013, 12:45 PM
Mensaje: #12
Kaixo EAOT,

Nuestros compañeros gestionarán la reclamación en la mayor brevedad posible.

Si tienes alguna consulta más, no dudes en contactar con nosotros. Sonrisa

Ondo ibili
09-10-2013, 06:10 PM
Mensaje: #13
Perfecto

Eskerrik asko
09-10-2013, 06:19 PM
Mensaje: #14
Kaixo EAOT,

Gracias a ti por contar con nosotros para cualquiera de tus dudas. Siempre que lo necesites puedes contar con nosotros, estaremos dispuestos a ayudarte.

Agur bat
10-10-2013, 10:07 AM
Mensaje: #15
Hola de nuevo,

Solamente una duda. He mirado en "consultar mis gestiones" --> "Reclamaciones" y no me aparece la reclamación (la incluí en el correo enviado a info@euskaltel.com)

Me entra la duda de si la reclamación que redacté en dicho correo está siendo tramitada o no (ya que en la web me indica que no tengo reclamación alguna) y a través de que medio (correo, teléfono..) recibiré contestación.

Gracias de nuevo
10-10-2013, 12:04 PM
Mensaje: #16
Kaixo EAOT,

Para poder comprobar si nuestros compañeros han recibido correctamente el correo, envíanos por MP la cuenta desde la que lo has mandado y el nombre, apellidos y DNI del titular.

Gero arte
29-04-2014, 09:44 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 29-04-2014 09:50 PM por Aitor.)
Mensaje: #17
Erreklamazioa
Gabon.
Gaur 21:35etan zuen deia jaso det aipatutako erreklamazioari buruz.
Oso gaizki iruditu zait esan didatenarengatik. Ez naiz konforme gelditu, eta jarraitu det nire erreklamazioa aztertzen. Azkenik, aurkitu det akatsa non zegoen. Helarazi nahi nioke dei egin didanari nire damua. Saiatu naiz jasotako zenbakira deitzen, baina zenbakirik ez dagoela dio telefonoak. Gustatuko litzaidake berari azaltzea, baina tartean zuen bitartez iritsiko zaiola espero det.

Mila esker.
29-04-2014, 09:58 PM
Mensaje: #18
RE: Erreklamazioa
Kaixo Iñaki-Donostia,

Gure lankideek deitzerakoan agertzen den zenbakia ez du deirik jasotzen. Erreklamazioaren sailarekin hitz egin nahi baduzu, 1717ra jo dezakezu.

Zure mezuarekin ulertzen dugu erreklamazioari emandako erantzuna ulertzen eta onartzen duzula. Dena den, zure mezua bideratu diegu kontutan izan dezaten. Sonrisa

Bestalde, jakinarazten dizugu gaiaren izenburuan ipinitako zenbakia ezabatu dugula (datu pertsonal bat bait da)

Gero arte
29-04-2014, 10:38 PM
Mensaje: #19
Erreklamazio zenbakia datu pertsonala zenik ez nuen uste (ez nau identifikatzen, zuen aurrean baino).
Erreklamazio zenbakia idatzi det dei egin didanak jakin dezan, naiz eta hitz ezegokiak ez ditudan erabili, damu dudala nire haserreak eraginda erabilitako doinua.
Garrantzia ematen diot azken honi, jendaurrean denetarik jasaten da eta gutxietan iristen dira honelakoak.

Erreklamazioa zertan zen: nire mugikorren arteko 70 SMS inguru fakturatu dizkidate azken fakturan (martxoko kontsumoak) 'Control de gasto' destinoa agertzen dela. Nik badakit ez ditugula ez egin, ez jaso SMS mezurik. Jasotako azalpena 'control de gasto' horrek zenbaki bateko kontsumoa besteetan fakturatu dela izan da. Horrek ez du zentzurik. SMSak ordu eta minutu beretan pilaturik daude. Azkenean, konturatu naiz zer gertatu den: mugikorreko operadorea aldatu duzue Vodafonetik Orangera (sinesgaitza bada ere). Horretarako, ez dakit nola, SIM txartela fisikoki aldatu gabe, logikoki aldatu da. Nik smartphonetan abisua emateko programa daukat txartela aldatzen bada (lapurreta bada, jakiteko zeinek erabiltzen duen mugikorra). Egun horietan SIM txartela aldatu dela dio programa horrek (nahiz eta guk ez dugun txartelik aldatu). Hau bostpasei egunetan gertatu da (logikoa liteke behin baino ez gertatzea, baina mugikorreko sareko sistemetan dabiltzatenek jakingo dute nik baino gehiago hortaz). Azken baten, gastu hori atxikitako zenbakietan sortu zen. Diru aldetik kopuru txikia da (euro pare bat baino ez da), ez dut gehiago mugituko. Azkenean, zuek sarean egindako aldaketa niri behintzat zerbitzuan eta dirutan eragin dit.
Hau dena idatzi badut ez da zurikeritan ibiltzeko, baizik eta fakturarekin gertatutakoa argitzeko, nahiago det mezuaren lehen zatian idatzitakoarekin gelditu.

Mila esker.
30-04-2014, 09:15 AM
Mensaje: #20
Kaixo Iñaki-Donostia ,

Zure mezua erreklamazio zailera bideratzeko, titularraren datuak bahearko genituzke. Bidali iezaiguzu mezu pribatu baten bidez.

Agur bat.
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)