Enviar respuesta 
Test de Velocidad Internet
19-11-2019, 01:09 PM
Mensaje: #4421
RE: Test de Velocidad Internet
Yo solucioné el problema cambiando el cable de ethernet por uno nuevo, es raro porque visualmente estaba bien, y cambié las contraseñas del wifi, aunque según el router no tenía conexiones que no tendría identificadas, no tengo claro cual de las dos fue la medida correcta pero al menos solucioné el problema.
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
19-11-2019, 01:12 PM
Mensaje: #4422
Kaixo oskar_k,

Nos alegra saber que ya está solucionado. Para cualquier otra consulta ya sabes donde contactarnos.

Agur bat.
20-11-2019, 12:01 AM
Mensaje: #4423
Gabon,
ikusten dudanez, jende askok ditu arazoak interneteko abiadurarekin. Denbora luzez niri bakarrik gertatzen zitzaidala uste izan dut, eta nire ekipoaren arazoa zela. Ikusten dut oker nengoela eta arazo hau nahiko zabalduta dagoela. Neuk ere, sarritan, abiadura negargarriak, etenak eta abarrekoak izaten ditut. Hainbestetan ezen beste konpainia batera migratzea pentzatzen ari bainaiz serioski konponbide efektiboa ematen ez badidate berehala, jarduera baldintzatzen didalako zeharo, eta honela ezin dut jarraitu.
Erantzunaren zain gertatzen naiz. Ondo izan.
20-11-2019, 09:01 AM
Mensaje: #4424
Kaixo ikasares,

Kasu bakoitza bakarka aztertu behar da. Nola konektatzen duzu ordenagailua, wifi bidez edo kablez? Zer nolako abiadurak lortzen dituzu gure abiadura testan?

Gero arte.
20-11-2019, 11:12 AM
Mensaje: #4425
Aupa Maitane, egun on!
Problemak izaten ditut kablez zein wifiz; bata txarto dabilenean edo ez dabilenean, bestea ere ez. Atzo eguerdiko ordu bateko abiadura testean, jaisteko 19 Mb/s gehienez eta igotzeko 8'5; iluntzeko 9'30etan 9 Mb/s inguru -igotzekoa neurtzean konexiorik ere ez zegoela esaten zuen orriak-. Routerraren konfigurazio orrian sartuta, routerraren diagnotiskoan arazorik ez dagoela, soilik bi gailu konektatuta (nire PCa eta smartphonea). Datu gehiago behar baduzu, esadazu eta bidaliko dizkizut.
Eskerrik asko zure arretagatik eta ondo izan
20-11-2019, 11:16 AM
Mensaje: #4426
Egun on ikasares,

Router berrabiarazi behar duzu. Hortarako gomendatzen dizugu atzeakaldean dauden bi kableak kentzea eta horrela 20 segundu itxarotea. Behin eginda abiadura testa frogatu berriro eta datuak berdinak badira, bidaliguzu mezu bat titularraren datuekin (NAN zenbakia, izen ta abizenak).

Agur bat
20-11-2019, 11:50 AM
Mensaje: #4427
Aupa Ander, eskerrik asko erantzuteagatik.
Aipatzen didazuna sarritan egin dut -izan ere, arazoa aez da berria niretzat- eta, bai, batzuetan -ez beti- abiadura hobetu egiten da, baina behin-behinean; alegia, arazoa errepikatu egiten da beste momentu edo egun batean. Beraz, konponbide iraunkorrik ez alde horretatik.
Dena dela, ostegun eguerdian egingo dut proba berriro eta eskatu dizkidazun datuak bidaliko dizkizut.
Ondo izan
20-11-2019, 12:22 PM
Mensaje: #4428
Kaixo ikasares,

Edorto, zure erantzunaren zain egongo gara.

Ondo izan!
21-11-2019, 03:17 PM
Mensaje: #4429
Aupa Ander,
oraintxe bertako nire abiadura (euskaltelen tresnarekin neurtua, soilik bera irekita): 15,6 jaistekoa, 0,8 igotzekoa, PIN 9 ms.
Zer deritzozu?
21-11-2019, 04:16 PM
Mensaje: #4430
Kaixo ikasares,

Bidali mesedez mezu pribatu bat titularraren datuekin (NAN zenbakia, izen ta abizenak).

Gero arte.
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 4 invitado(s)