Enviar respuesta 
euskaltel denda
26-11-2013, 12:51 AM
Mensaje: #1
euskaltel denda
kaixo! gauzatxo bat komentatu nahi nizueke... kontua da azkoitiko euskalteleko denda orain dela hilabete pasa edo itxita dagoela. ni elgoibarren bizi naiz, eta hemengo bezero asko bezala azkoitiko dendatik egiten nituen kontratazio eta tramite denak... baina orain ez daukat dendarik gertu edozer egitea nahi dudala ere... 1717an askotan ez naiz ongi moldatzen eta nahiago dut aurrez aurreko harreta, gainera dendako neskarekin oso ongi moldatzen ginen, denboraren poderioz ezagutzen joan garelako eta gure beharrak ezagutzeaz, ba hobeto zaintzen gintuen bezero gisa. erantzun bat nahiko nuke, bertan "berrikuntzagatik itxita" dioen karteltxo bat dago atean baina ez dirudi inor dabilenik bertan lanean... herrian dendarik ez dugunok eta azkoiti bertako bezero askok (lagunak eta familiarrak ditut azkoitian bezeroak direnak) faltan botatzen dugu, edozein duda, behar, galdera etab.. izanik dendarik ez edukitzea eskura eta batipat bertako betiko neska. ze euskaltelek daukan gauzarik hoberena eskaintzen duen zerbitzu gertukoa da. betiko jendea, herriko jendea da behar duguna gure produktuak beraren esku usteko. ez dakit beste euskalteleko dendetan nolako harreta emango den baina gure betiko dendan behintzat primerakoa...

mila esker irakurtzeagatik!! eta ea laster zabaltzen den gure denda! ni neu tv kontratatzeko bertako neskaren zain bait nago!! Gran sonrisa bezeroak ezin dira horrela eduki zain e!! Triste
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
26-11-2013, 09:58 AM
Mensaje: #2
RE: euskaltel denda
Kaixo nineuni,

Sentitzen ditugu eragozpenak. Ez dakigu noiz arte egongo den itxita Azkoitiko denda. Bitartean behar izanez gero, Zarauzko Ikatz dendara (Zarauzko Bizkonde kaleko 7 zk.) joan zaitezke.

Agur bat
27-11-2013, 10:07 PM
Mensaje: #3
mila esker! baina nahiago dut zain egotea, zarautz osooo urruti daukat, elgoibartik... atera kontuak, maximo azkoitira joaten naiz. laster irekiko ote dute? ia bi hilabete edo izango dira itxi zela, gabonetarako zabaldu beharko duzue! bestela... jendea zain dago!!! Sonrisa

mila esker!
27-11-2013, 10:18 PM (Este mensaje fue modificado por última vez en: 27-11-2013 10:33 PM por Ander.)
Mensaje: #4
Kaixo nineuni,

Maitane lankideak adierazi duen moduan, momentuz ez dakigu noiz zabalduko duen. Berriak ditugunean jakinaraziko dizkizuegu.

Agur bat
27-11-2013, 10:25 PM
Mensaje: #5
ok, mila esker!!
28-11-2013, 02:48 AM
Mensaje: #6
(27-11-2013 10:07 PM)nineuni escribió:  baina nahiago dut zain egotea, zarautz osooo urruti daukat, elgoibartik... atera kontuak, maximo azkoitira joaten naiz.

Elgoibarkoa izanik Eibarko denda hurbilago duzu.
28-11-2013, 10:15 AM
Mensaje: #7
Kaixo ispaster,

Eskerrik asko zure aholkuagatik.

Agur bat
28-11-2013, 04:52 PM
Mensaje: #8
Pregunta RE: euskaltel denda
Badakit baina betidanik dugu joera azkoitira joateko hemengoek, nire inguruko jendeak behintzat. Hala ere mi esker!! Gui
12-12-2013, 01:21 AM
Mensaje: #9
gabon! oraindik ez dakigu noiz zabalduk den denda? gabonetarako bi mugikor erosi beharra daukat eta ez dakit itxaron edota movistarreko dendara joan...
12-12-2013, 09:38 AM
Mensaje: #10
Kaixo nineuni,

Lehenago aipatu dizugun moduan, ez dakigu noiz arte egongo den itxita Azkoitiko denda. Bitartean behar izanez gero, Zarauzko Ikatz dendara (Zarauzko Bizkonde kaleko 7 zk.) joan zaitezke.

Agur bat.
Enviar respuesta 

Salto de foro:

Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)