Foro Euskaltel

Versión completa: Internet trasterora eraman
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Kaixo,
Interneta trasterora eraman nahi dut eta ez dut asmatzen, rango extensoreekin saiatu naiz eta ez dut lortu. Zer egin dezaket?
Kaixo Jony kuid,

Kontuan izan PLC bat eduki ez gero korronte zirkuito beran egon behar direla routerra dagoen lokia eta trasteroan duzun lokia. Wifi bitartes saiatzen bazara 8 metroraino hel daiteke. Nolako konexioa egin nahi duzu?
Kaixo,
PLCa ezinezkoa, trasteroak kontadore propioa du eta ez dago etxebizitzaren korronte zirkuitu berdinean.
Wifi bidez izan beharko, baina ez dut lortzen sarea anpliatzea, etxeko seinalea ez zait trasterora iristen.
Kablea eramatea ezinezkoa?
Kaixo Jony kuid,

Trasteroan kablea botatzeko aukera dago, baina bigarren interneteko konekzioa kontratatu beharko zenuke.

Ezin duzu kablerik atera beste toma bat jartzeko tarteko etxeak badaude, hau da, trasteroak
etxearen aldameneko zati bat izan behar du kable berria botatzeko eta toma jartzeko.

Gero arte.
Eta WiFia iristeko aukera?
Kaixo Jony kuid,

WiFi bidez konektatu nahi baduzu, WiFi hedatzaile bat instala dezakezu, baina etxebizitzaren ezaugarrien arabera (distantziak, interferentziak...), ezin dugu bermatu behar bezala funtzionatuko duenik.

Agur bat.
URLs de referencia