Foro Euskaltel

Versión completa: MODEM CISCO KONFIGURAZIO ALDAKETA
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Páginas: 1 2
Kaixo! Wifiaren segurtasun aldaketa egin nahi dut, orain wep dut eta wpa2 jarri nahi dut baina ez dut asmatzen nola egin dezakedan.
Scientific atlanta modema dut, zer egin behar dut?
Kaixo karlos67,

Webstar modem-aren klabea aldatzeko, nabigatzailean sartu behar zara, 192.168.100.1 webgunean, eta modem-aren konfigurazioaren orrialdera sartuko zara. Hor barruan, Wirerless – Security barruan sartu, eta hor agertuko zaizkizu parametro guztiak WEP-etik WPA-ra aldatzeko.

[Imagen: 2320j.jpg]

Gero arte
kaixo! kontua da usuario eta contraseña eskatzen didala eta ez dakit zer jarri.Lagunduko al didazu mesedez?
Kaixo karlos67,

Sartu ahal izateko erabiltzailea etea pasahitza zuriz utzi behar dituzu.

Gero arte
Kaixo! zuriz utzita ere ez dit lagatzen...mezu bera azaltzen zait

HTTP 401 - Unauthorized

Authorization is required to access the configuration server.

You must enter the correct username and/or password.

esango didazu...

Eskerrik asko.
zer daukazu, cisco bat edo Scientific atlanta?
Kaixo karlos67,

Enekitok galdetzen duen bezala, esaiguzu daukazun modema Scientific Atlanta ala Cisco den (gaiaren izenburuan Cisco agertzen da, textuan, ordea, Scientific Atlanta).

Daukazuna Scientific Atlanta bada, eta mezu hori agertzen bazaizu, emaiozu atzekaldean daukan Reset botoiari 40 segunduz. Modemak hasierako balioak hartuko ditu. Wifi sarea ere deskonfiguratu egingo da. Izena WEBSTAR izango du eta pasahitza 26 aldiz 0 zenbakia.

Ondoren, saia zaitez berriro 192.168.100.1 url-ra sartzen erabiltzailea eta pasahitza zuriz utzita.

Gero arte
Kaixo! saiatuko naiz. Abixatuko dizuet lortu ala ez...
Mila esker zuen arretagatik.
Kaixo Karlos67,

Zalatzaren bat badaukazu, idatzi berriro gure Foroan eta laguntzen zaiatuko gara.

Agur bero bat.
Kaixo! azkenean lehen bezala nago...behintzat lortu dut lehengo konfigurazioakin internetera konektatzea. Dena den eskerrik asko zuen arretagatik.
Páginas: 1 2
URLs de referencia