Foro Euskaltel

Versión completa: Euskaltel lanza ONA - Euskaltelek ONA jarri du martxan
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Kaixo,nere telebista kontratua tv premium extra (HD) da.
Kaixo intza1234,

TVD Premium Extra badaukazu kontratatuta, ezin duzu Web guneko alta berrientzako promozioa hori kontratatu.

Gero arte.
Egunon.

Galdera bat dut Ona-ri buruz.

Euskalteleko zerbitzu guztiak ditut telefono finkoa, Internet 10M, Telebista Premium Extra eta telefono mugikorra Unika 10 tarifarekin (6€ min kontsumoa).

Onara pasatzeko telefono mugikorrean aurretik tarifa plana bat izan behar al da? Ez diot zentzu asko ikusten arau horri.

Mila esker
Kaixo uruband,

ONAren abantailak izan ahal izateko, mugikor batek Libre 15 Tarifa Finkoa izan behar du, gutxienez. Zure kasuan, Telebista Premium Extra ere kontratatuta daukazunez, jasotako abantailak handiagoak izando dira.

Gero arte
(10-06-2013 12:20 PM)Aitor escribió: [ -> ]Kaixo uruband,

ONAren abantailak izan ahal izateko, mugikor batek Libre 15 Tarifa Finkoa izan behar du, gutxienez. Zure kasuan, Telebista Premium Extra ere kontratatuta daukazunez, jasotako abantailak handiagoak izando dira.

Gero arte

Mila esker Aitor.

Baina orduan zein da nire kasurako soluzioa? Libre 15 Tarifa kontratatu egun batean eta hurrengo egunean Onara apuntatu?
Kaixo uruband,

Bi gauzak egin ditzakezu aldi berean. Ez da beharrezkoa aurretik egun batean zehar Tarifa Finkoa kontratatuta izatea. Eskaera egin dezakezu gure diseinatzailean (sartzeko, egin ezazu kik hemen).

Gero arte
Mila esker Aitor,

Orain ondo ulertu dut. Pentsatzen nuen aurretik tarifa finkorik ez banuen Ono ezin nuela kontratatu.

Gero arte,
Kaixo uruband,

Beste zalantzaren bat badaukazu, gogorarazten dizugu baliabide hau erabili dezakezula; hemen gure helburu nagusia languntzea baita.

Gero arte
Dejé mis datos antesd de ayer en lo de ona y no me han llamado.¿ Cuanto hay que esperar? ¿ me lo podeis tramitar vosotros?
Kaixo isveg,

Envíanos por MP los datos de contacto que has facilitado en la web (nombre, apellidos, DNI del titular y teléfono y horario de contacto) para que podamos revisarlo y trasladarlo al departamento correspondiente.

Gero arte
Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
URLs de referencia