Foro Euskaltel

Versión completa: Configuración NAS
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Hola!

En parte puede que se salga un poco de la temática del foro, pero creo que no del todo, espero que alguien que tenga un NAS me pueda echar una mano.

Lo que quiero en el NAS es bastante sencillo: que me permita gestionar las descargas (torrent, emule, jdownloader..., cuanto más mejor), que tenga DLNA para poder reproducir su contenido desde el televisor y que sea lo más silencioso posible..., me recomendáis alguno?

Ahora las preguntas técnicas: el NAS iría conectado a un switch, supongo que el NAS será gigabit, el switch de Euskaltel lo es? Una vez tenga un contenido HD descargado en el NAS, no tengo mucha idea de si para reproducirlo en el televisor influye la velocidad que tengo contratada con Euskaltel o realmente no, porque en teoría por lo que he leído se cogen velocidad de transferencia más altas de, en mi caso, los 50 Megas que tengo contratados.

Alguien que sepa sobre eso, me puedo explicar un poco como funciona y si tendría problemas para reproducir contenido HD en la tele, leyéndolo del NAS, bien sea conectando televisor y NAS por cable, o usando el DLNA por wifi?

Gracias
kaixo, Synologyren DS212J nas-a daukat eta arazoak ditut konfiguratzeko garaian.

bi aste dira jarri dudala interneta konexioa zuekin eta NASeko konfigurazioan (PPPoE) nire erabiltzailea eta pasahitza eskatzen dizkit. Otsein dut euskaltelera eta erantzun didan neskak ez du ideia handirik eta ezin izan dit lagundu. Bere hitzetan "arazoa synologyrena da" baina nik datu horiek behar ditut.

Nola lortu ditzazket? esker mila
Kaixo p3lagius,

Bidali mesedez titularraren izen-abizenak eta NAN zenbakia konprobaketa batzuk egiteko.

Gero arte
kaixo:

Synology DS411j NAS bat konfiguratu nahi dut eta internet bidez konektatzeko asmoarekin hurrengo datuak behar ditut:

PPPoE erabiltzaile izena eta pasahitza.

Ez dakit PPPoE hori zer dan.

Eman ahal dizkidazue mesedez?

Eskerrik asko
Kaixo zabalzabal,

Bidalizkiguzu zure datuak MP baten bidez. Konprobatu ahal izateko ze konekzio mota duzun.

Agur bat
Kaixo zabalzabal,

Kontratatuta duzun konekzio motarekin, ez duzu PPPoE moduan konfiguratu behar.Zure konekzioa ez dauka ez pasahitzarik ez erabiltzailerik, konprobatu Ethernet moduan konfiguratzeko aukerarik baduzun, modu honetan ez dizkizu daturik eskatuko.

Agur bat
(22-01-2013 10:16 PM)p3lagius escribió: [ -> ]kaixo, Synologyren DS212J nas-a daukat eta arazoak ditut konfiguratzeko garaian.

bi aste dira jarri dudala interneta konexioa zuekin eta NASeko konfigurazioan (PPPoE) nire erabiltzailea eta pasahitza eskatzen dizkit. Otsein dut euskaltelera eta erantzun didan neskak ez du ideia handirik eta ezin izan dit lagundu. Bere hitzetan "arazoa synologyrena da" baina nik datu horiek behar ditut.

Nola lortu ditzazket? esker mila

Aupa p3lagius, lortu duzu arazoa konpontzea? Nik ere arazo berdina daukat.

Nola duzu NASa konektatuta? Zuzenean euskalteleko kable modemera?
Kaixo zabalzabal,

Topatu dut zure Synology DS411j NAS-ren manuala. Bertan ikusi dut behar duzun konfiguraketa, kable bidez konektaturik baldin baduzu, LAN izenarekin agertzen dela. Konfiguratu DHCP moduan eta ezaiguzu funtzionatzen badu.

Agur bat
Mila esker Ander,
baina NASa router batera konektatuta daukat eta routerra zuen kablemodemera.
Ez daukat argi routerra ala kablemodema konfiguratu behar dudan eta nola.
Kaixo zabalzabal,

Manual-aren arabera, esandako configurazioa egin behar duzu NAS-an bertan.

Agur bat
Aupa berriz ere,
Bueno, la cosa es que estoy configurando las notificaciones para que lleguen por sms al movil. Me piden la descripcion del proveedor sms, exactamente pone:
Nombre del proveedor: URL de SMS y despues me pone :
Nombre de usuario y contraseña y confirmar contraseña. Que tengo que poner?
Eskerrik asko berriro ere. Aioo.
Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
URLs de referencia