Foro Euskaltel

Versión completa: Euskaltel wifi kalean: Consultas y dudas
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
(20-11-2015 10:18 PM)Aitor escribió: [ -> ]Kaixo Patxi Xantxez,

Euskaltel WiFi funciona de forma independiente al servicio de internet. Se asigna a los cablemódems un ancho de banda extra dedicado exclusivamente a la red Euskaltel WiFi, de tal forma que la velocidad del servicio de internet de nuestros clientes no se ve afectada.

Gero arte

Si, se asigna un ancho de banda extra a la salida a internet, sin embargo antes de salir a internet los datos pasan por la wifi del router, y a esa wifi no se le puede asignar más ancho de banda de la que físicamente tiene.
La antena del router se comparte entre wifiKalean y la Wifi particular del cliente.
Egun on,
Pare bat egun daramatzat Euskateleko bezero bezala, internet+mugikorrean, eta ezinezkoa zait Wifi Kalean zerbitzura konektatzea. APPa erabiliz, manualki, sarbide kodea hiru aldiz aldatuta...era guztietara saiatu naiz baina ez da konektatzen eta "error de autenticación" mezua agertzen zait.
Kaixo Bilbo123,

Zenbat Euskaltel Wifi puntuekin saiatu zara konektatzen? Etxean frogatzen ari zara Euskaltel Wifi sarera konektatzen?

Gero arte.
Etxetik kanpo saiatu naiz, kalean topatu ditudan puntuekin, eta ez zait bat bakarrera ere konektatu.
Kaixo Bilbo123,

Sartu mugikorraren ezarpenetan eta wifi aukerara. Hor sakatu agertzen zaizkizun wifi sareen gainean segundu batzuk eta agertuko diren aukeretan, sakatu borrar red, eliminar edo olvidar red. Egin hau agertzen zaizkizun sare guztiekin, reconfiguratu aplikazioa eta saiatu zaitez berriz konektatzen.

Gero arte.
Olvidar red, aplikazioa zerotik hasi, berriz konfiguratu dut... eta berdin jarraitzen dut. Mugikorrarekin eta tabletarekin ari naiz (android), eta bietan ezinezkoa.
Kaixo Bilbo123,

Bidali MP bat titularraren datuekin (NAN zenbakia eta izen-abizenak) eta mugikorraren zenbakiarekin, mesedez.

Gero arte
Bidalita. Mila esker.
hola cuando pongo mi numero de telefono y mi contraseña para conectar a una red de euskaltel wifi kalean pone conectando y despues desconectada.Asi pues,no puedo usar el servicio.gracias
Kaixo leviag15,

En ese caso, accede a la aplicación y pincha sobre "Reconfigurar" para volver a solicitar la conexión. Tras realizarlo, coméntanos el resultado.

Agur bero bat
URLs de referencia