Foro Euskaltel

Versión completa: WIFI smartphone - AN
Actualmente estás viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Kaixo!
Etxean daukat internet kablemodekin baina wifi bidez konekta dezaket Smartphone-a, azken egunetan ez zait ondo konektatzen , zergaitik izan daiteke?
Kaixo izaro1984,

¿Soilik gertatzen zaizu Cablemodem -arekin edo beste ekipo batzuekin ere? ¿Cablemodem-a berrabiarazi duzu?

Zure erantzunaren zain gelditzen gara,

Agur bat.
Kaixo Ander!
kablemodena orneadorean ondo dabil, arazoa da wifi bidez konektatzen detenen Smartphone-a ez dabilela ondo , Smartphone-a wifi bidez konektatu eta 5 - 10 min bitartean seinalea joaten da.
Kaixo izaro1984,

¿Wifi sarearen katea aldatzen saiatu zara?

Izan leike hori arazoa, froga ezazu aldaketa hori egiten.

Konprobaketa horren zai gelditzen gara,

Gero arte.
Kaixo Ander!

Ez dakit nola egiten den kate aldaketa, esplikatzen badidazu egin ahal izateko ezkertuko nizuke.
Kaixo izaro1984,

Wifi-aren kanal aldaketa Euskaltelek duen mugikorrentzako app-aren bitartez egin dezakegu. Ez badaukazu instalatuta, google play-en edo app store-n aurki dezakezu, bere izena "Soporte Euskaltel" da. Aplikazioaren barne, interneteko atalean hain zuzen, aldaketa hori egiteko aukera daukazu.

Aplikazio hau erabiltzeko bezeroentzako Arreta gunean erregistratuta egon behar zara.

Agur bat.
Kaixo,
Niri hantzeko zerbait gertatzen zait.
Orain dela pare bat asterarte dena ongi zihoan, baina orain wifia ez da ongi konektatzen nire smatphonean.
Modema (samsung txuria) berrabiarazi dut eta wifi kanalez pare bat aldiz aldatu dut
Arazoa zera da:
Konexioa ongi dagoela dirudi (Intensidad de la señal:excelente), baina ez du ongi nabigatzen, wifi konezioa itzali eta piztu egiten dudanean ongi dabil berriro, kolgatu arte. Dispositibo horrekin bakarrik gertatzen zait, tableta, PCa eta beste smartphonean ongi dabiltza, eta soilik etxean gertatzen zait, laneko wifiak ez dit arazorik ematen.

Beste gauzatxo bat, modenari wifia itzaltzeko botoia apurtu zaio (gabetan wifia itzaltzen nuen)

Ze izan daiteke), nola konpondu dezaketa?
Kaixo Jony kuid,

Erraztu MP baten bidez, titularraren daturen bat zure problema aztertzeko mesedez.

Agur bat
URLs de referencia