Foro Euskaltel
Dudas movil libre, datos, itinerancia... - Versión para impresión

+- Foro Euskaltel (http://foro.euskaltel.com)
+-- Foro: Orokorra / General (/Forum-Orokorra-General)
+--- Foro: Kontsultak eta zalantzak / Consultas y dudas (/Forum-Kontsultak-eta-zalantzak-Consultas-y-dudas)
+---- Foro: Orokorra / General (/Forum-Orokorra-General--30)
+---- Tema: Dudas movil libre, datos, itinerancia... (/Thread-Dudas-movil-libre-datos-itinerancia)

Páginas: 1 2 3 4 5 6 7

RE: Itinerancia de datos desactivada. - Txatohule - 12-02-2013 04:15 PM

nada....

RE: Itinerancia de datos desactivada. - Maitane - 12-02-2013 04:23 PM

Kaixo Txatohule,

Envíanos un MP con los datos del titular y un teléfono de contacto que no sea el de la incidencia, para que lo revisemos.

Gero arte.

Itinerancia de Datos - Bea - 19-03-2013 12:39 AM

Gabon,
Orain dela gutxi nire mugikorraren internetarekin arazoak izan ditut eta gainera behin ta berriz jartzen du "Itinerancia de Datos: Ha perdido la conectividad de datos". Ez daukat Itinerancia de Datos kasilla konektatuta, zer da? beharrezkoa da izatea? ta nere interneteko arazoekin erlazioa izan dezake?
Nire mugikorra Samsung Ace bat da.
Mila esker!

RE: Itinerancia de Datos - Aitor - 19-03-2013 09:29 AM

Kaixo Bea,

Interneta mugikorrean ondo ibiltzeko beharrezkoa da Itinerancia de Datos aktibatuta egotea. Sareak Vodafonekin partekatzen ditugunez, aukera hau desaktibatuta egonez gero, ez duzu konekziorik izango.

Esaiguzu, Itinerantzia aktibatuz, konpontzen den zure arazoa.

Gero arte

RE: Itinerancia de Datos - Bea - 20-03-2013 01:25 PM

Gauza bat, Itinerancia de Datos sakatzen dudanian esaten dit diru koste garrantzitsuak gerta daitezkeela. Hori gerta daiteke?
Mila esker erantzuteagaitik =)

RE: Itinerancia de Datos - Aitor - 20-03-2013 02:23 PM

Kaixo Bea,

Atzerrian ez zauden bitartean ez du kosterik izango, beraz ez duzu zertan kezkatu behar. Gui

Gero arte

RE: Itinerancia de Datos - ionkaxka - 17-06-2013 02:38 PM

ta atzerrian nagoenean? ni asteburun frantzin izan naiz eta conexion de datos desaktibatu nuen aurrez eta ez dut ez internet ez linea telefonorik eduki...normala da lineaik ez edukitzea?

RE: Itinerancia de Datos - Maitane - 17-06-2013 03:08 PM

Kaixo ionkaxka,

Atzerrian mugikorretik deitzeko, Roaming zerbitzua aktibatuta eduki behar duzu.
Beste alde batetik, Roaming-eko GPRS datuak blokeatu dezakezu eta honela ez dituzu interneteko GPRS zerbitzurik erabiliko atzerrian.
Zerbitzu honek aktibatzeko, bidal ezazu zure eskaera info@euskaltel.com helbide elektronikora, titularraren izen abizenak eta NAN fotokoiarekin.

Agur bat.

RE: Itinerancia de Datos - ionkaxka - 17-06-2013 03:15 PM

bidalita

mila esker

RE: Itinerancia de Datos - Maitane - 17-06-2013 03:27 PM

Kaixo ionkaxka,

Hemendik berriz ikustea espero dugu eta Foroa erabitzen animatzen zaitugu.

Agur bat.